joi, 2 decembrie 2010

Amalgam

Deschid ochii si te privesc cu irisul obosit si plin de griji,
Ochi injectati de nervuri ce clipesc si se lumineaza

nu vad decat lumina goala, si intuneric plin de inteles
ce se contopesc in griuri greu de inteles

Privesc cu dezgust in oglinda manjita de stropii sariti
Ma gandesc la tine pasare Pheonix cu a ta dorinta

la tine, tu ce renasti zbatandute dupa firul de viata din cenusa udata de lacrimile celor morti,
numai ca sa mori si tu ca ei in lacrimi de sfarsit

Nu uita ca si lacrimile celor morti amare sunt
Intr'un amalgam de stari, tu te distrugi

nu ma distrug, ci caut izbavire
izbavire in lacrimi si cenusa caci doar ele au raspunsuri ce le caut

Priveste'mi dosul palmei si negura din ochi, priveste'mi unghiile si ranile din suflet
Pasare Pheonix care arzi din propria'ti cenusa pentru a renaste, te sacrifici

eu nu ard ci ma inec in cenusa lumii
ce se mareste necontenit

Iubitule...deschide ochii priveste'ma, priveste'te, priveste'ne
Cutia de chibrituri se ingusteaza si urlu in sufletul meu

iar eu ingan in urletele tale
vorbe de dorinti si de visare

Cuprinde'ma...imbratiseaza'ma...saruta'ma
Mi'e dor, si vise se spulbera in focul de amintiri

visele se ard in dorinti profane ce ne consuma
si ne sfarteca esenta in parti disparate ce se uita in eter

Mi te darui in ale mele brate si visezi la vise nesigure
As vrea sa iti soptesc, as vrea sa te ating, as vrea sa te iubesc

dorintele tale ma omoara, soaptele ma mutileaza
dragostea ma transforma in cenusa

Vocea'mi ragusita te adoarme si te atrage in plasa cosmarului etern
Iad cu focuri aprinse si suflete pisate, iris rosu...

si devin nimic

Deschid ochiii...Realitate


 Pretendent Luciferic & Kitty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu