marți, 7 decembrie 2010

Drog

"Esti ca un drog. La inceput am avut senzatia de euforie, de abandon total. Apoi a 2'a zi, am vrut mai mult. Inca nu era un viciu, dar imi placea senzatia si imi imaginam ca o pot tine sub control. Ma gandesc la el 2 minute si uit de el 3 ore.
 In scurt timp m'am obisnuit cu el si am inceput sa fiu complet dependenta de el. Acum ma gandesc la el 3 ore si il uit 2 minute. Daca el nu e langa mine, incerc aceleasi senzatii ca la un drog obisnuit, cand nu'mi obtin drogul. In acest moment, asa cum drogatii fura si mint ca sa faca rost de ceea ce le trebuie, si eu sunt dispusa sa fac orice pentru el."
"Ma simteam broasca raioasa si tu ma transformasei in printesa, cum ai plecat am redevenit broasca raioasa."
De ce ai ascuns infernul in miezul paradisului? De ce iti baricadezi inima in spatele unor ziduri betonate?
Stiu ca dragostea defapt e doar un pod peste o apa tulbure, la capetele podului stam noi. La cea mai mica furtuna, caramizile incep sa cada si la un moment dat podul se darama, dragostea dispare. Exista cateva posibilitati insa... sa reconstruiti impreuna podul, sa fugiti unul de altul sau unul dintre voi sa innoate  in apa tulbure cu riscul de a se inneca. Asta am facut eu si m'am innecat, inca imi innec amarul intr'o ceasca de cafea in mana si tigara in cealalta privind spectatoare la lumea inconjuratoare; inchid ochii respir si ma linistesc, apoi ii deschid iar si privesc minuntata spre lumea care trece pe langa mine involuntar. Pana si tu treci, si te privesc cu atata dor ascuns, si cu lacrimi in ochi. Vreau sa te strang in brate sa las ceasca sa sting tigara si sa ma apropii cu pasi marunti sa te strang sa'ti simt inima batanand langa a mea.
Inima mea bate pentru a bate a ta, e singurul motiv pentru care pur si simplu nu mi'o smulg si nu o arunc in mare.


Te iubesc! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu