miercuri, 29 decembrie 2010

De ce?

De ce m'ai sarutat?

1 erai prea drogat?
2 pentru ca vroiai?
3 faci asa si cu alte fete?
4 pentru ca stiai ca asta vreau?
5 pentru ca te'am obligat eu?
6 pentru ca iti era dor?
7 pentru ca imi era mie dor?
8 pentru ca asa ai crezut ca vrem amdoi?
9 pentru a ma determina sa am incredere in tine?
10 pentru ati urma gandul, eu fiind jumatatea gandului tau?
11 pentru ca asta visai sa faci, dar in realitate nu?
12 pentru ca vroiai sa imi demonstrezi ca tu ai grija de mine?
13 ca nu vroiai sa faci asta, dar a fost o lupta intre ganduri?
14 ca ai facut asta pentru a'mi demonstra ca faci orice pentru a ma simti bine?
15 pentru ca iti era dor de buzele unei fete?
16 pentru ca iti era dor de buzele mele?
17 pur si simplu vroiai sa ma ridic si totul sa devina la normal, crezand ca asa ma vei determina sa ma ridic?
18 pentru ca iti era dor sa ma simti aproape?
19 pentru ca iti era dor sa simti o fata aproape?
20 pentru ca vroiai sa imi demonstreiz ca obtii totul?
21 pentru ca vroiai sa vezi daca te sarut inapoi?
22 pentru ca defapt vroiai sa crezi ca faci asta, dar doar intr'o fantezie?
23 pentru a'mi arata ca ti la mine?
24 pentru a'mi arata ca sti ca tin la tine?
25 pentru a'mi trezi dorinta?
26 pentru a'ti trezi propria dorinti, te'ai folosit de scanteia mea?
27 pentru ca asta era un mod de a evada?

 Mii de motive imi ating mintea in cele mai intunecate colturi, dar tu esti in centrul mintii mele.
27 - ziua mea & cifra de destin (527)
27 - cifra ta de destin (297)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu