miercuri, 29 decembrie 2010

Gandul Tau


Imi inclin usor capul pe spate, sub mana ta grea ce deabia il mai sustine. Inchid ochii si visez la ce a fost,  sunt prea concentrata sa’ti simt miscarile,  atingerea ta pe obraz ma trezeste mereu. Ma saruti....dar eu nu te sarut inapoi....as fi vrut atat de mult,  dar nu sunt ....cu fiecare atingere as fi vrut… cu atata ardoare sa'ti cuprind obrajii si sa te sarut,  dar nu...sunt jumatatea gandului tau si  nu pot face asta, desi in subconstientul tau asta vrei sa fac,  iar  in al meu la fel.
De ce ma saruti?
Poate pentru a’mi demonstra ca imi poti oferi siguranta? Pentru a’mi arata ca ti’a fost dor de mine? Pentru faptul ca vroiam asta? Pentru ca pur si simplu vroiai sa ma ridic? Pentru ca....?
Si da,  vei spune:  " esti jumatatea gandului meu,  ar trebui sa sti de ce",  dar iti voi raspunde ferm : "tu nu esti atotstiutor,  nu sti fiecare detaliu,  fiecare lucru din tot,  asa nu stiu nici eu...sau stiu,  dar vreau sa aud,  sa imi intaresc bazele teoriilor mele"
Cu fiecare secunda cu tine in gand ma distrug dar  ma si  reconstruiesc.  Asta e placerea de a sta cu tine,  de a te imbratisa,  de a’ti arata cat de mult te iubesc.  Dar si caramizi cad...cand spui lucruri pe care le asunzi in spatele unor usi inchise.
Nu uita... sunt jumatatea gandului tau...o proiectie a mintii tale...spune’mi daca ma insel si imi retrag tot si o sa dispar...nu mintii  doar pentru a ma tine apoape,  desi n’ai putea mintii ca de asta ma ti aproape.
Un lucru nu ai inteles...eu voi fi mereu acolo...fie material,  fie in mintea ta. Te iubesc prea mult sa imi dau drumul din imbratisare, imi e teama de asta pentru a nu te pierde,  te vreau in siguranta in gandul meu.
Inca o data nu uita...citesc hieroglifele din subconstientul tau pe care numai tu le sti a le descifra foarte bine, iar  eu pentru a afla ma chinui si cu fiecare reusita, un pas mai aproape.
Gandul tau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu