marți, 9 noiembrie 2010

Discutie...

Partea I
- Priveste cerul ca si cum ar fi ochii cuiva si spune ce vezi.
- Nu mi'am facut transplant de ochi...
- Odata ce iubesti oferi tot ce ai mai de pret...ochii sunt oglinda sufletului.
- Eu am ochii verzi mereu, si toata lumea'mi reproseaza, ca: "ochii verzi niciodata sa nu'i crezi.". D'asta imi place sa arunc vina, atunci cand am ochii verzi, pe natura.
- Dar nu fiecare om e unic? Fiecare lucru e unic fie ca e verde, fie ca e pom, fie ca e albastru, fie ca e cer, fie ca e caprui, fie ca e ciocolata (lion :>)

Partea II
- Priveste soarele ca si cum ar fi inima cuiva si spune ce simti.
- Ca noaptea se stinge.
- Adevarat...dar nu stelele il lumineaza si luna? Totul se leaga intr'o transpunere.

Partea III (Partea I + Partea II)
- Eu nu sunt unic. Eu sunt Mihai, si trebuie sa ies. VORBIM IN OLANDA! :)

Un comentariu: