sâmbătă, 8 octombrie 2011

Prieteni

Adi
Azi sunt vesela...am tot dreptul sa zambesc si cu un motiv bine intemeiat...zambetul prietenilor mei. Toti zambesc si toti au stilul lor propriu, care te inveselesc si te trezesc la o realitate lipsita de griji. Toti sunt uniti si toti incearca sa dea tot cei mai bun pentru persoanele la care tin. Ii ador pentru simplu' fapt ca intotdeauna, daca ai nevoie, ei vor fi acolo, indiferent de situatie. Ii ador pentru cum sunt ei, pentru cum gandesc.
Sunt trista, obosita si plictisita de viata mea sub sistemul comunist sovietic, imi eliberez mintea si tot ce vad sunt zambetele lor incercand sa ma faca sa rad, imbratisarilor lor care sa ma incurajeze si cuvintele lor calde care sa ma faca sa uit de toate, incercand sa ma gadile chiar daca eu nu ma gadil. Ii ador pe toti pentru toate detaliile mici care conteaza cel mai mult. Le multumesc pentru ca ma iubesc si ma respecta necontenit.
Andrada
Visul meu de o viata este sa am o familie a mea, sa am grija si sa se aibe grija de mine, sa zambim toti, sa ne strangem toti, sa ne distram, sa traim viata ca si cum ar fi ceva bun. Sa uitam de tristete, de probleme si de orice alte lucruri care ne demoralizeaza. Sa ne sprijinim si sa dam tot ce e mai bun din noi.
Inca un motiv pentru care imi iubesc prietenii, pentru ca sunt familia mea, ei au grija de mine, ma sfatuiesc, ma ajuta cand am nevoie si nu ma lasa singura indiferent de toate.
Am o familie numeroasa si ii iubesc pe toti mai mult decat orice.


Ada, Andy, Tzili
Ada & Me


Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima.

Dragostea este spaţiul şi timpul măsurate cu inima.

Un comentariu:

  1. Foarte draguta postarea ta !
    Imi pare bine ca te-am gasit "pisicut`o" !

    Sper sa arunci un ochi si pe la mn!:x

    RăspundețiȘtergere