duminică, 8 mai 2011

Dra..gos..tea

Heeei...buna iubitule, uite m'am gandit sa'ti scriu....sper ca nu te deranjez, stiu ca esti ocupat acum dar vreau sa iti spun cat de mult te iubesc. Vreau sa iti mai spun, ca de fiecare data cand esti suparat ridica privirea si priveste'ma in ochii.... o sa vezi dragostea mea si macar te va face sa zambesti usor. Esti barbat, barbatii nu plang decat uneori...nici nu vreau sa plangi, vreau sa zambesti....stiu ca ti'e greu sa iti arati sentimentele, nu esti genetic structurat....toti au avut de vantat, de luptat, de inventat...nu e specific barbatesc...dar tu imi soptesti mereu ca ma iubesti... primavara mea incepe cu tine...soare, caldura tot ce e in ochii nostrii cand ne privim...totul este gol fara tine...prima dragoste nu se uita...si nu se pierde...niciodata...si mai vreau sa iti spun cat de dor imi este de tine, si ca voi fi mereu a ta...mi'e dor si doare...ca nu esti aproape...mi'au secat cuvintele, gandurile
....dar totul are rost fara sa sti....cand voi fi inseamna ca m'ai dorit...si voi fi acolo de fiecare data cand ma vei striga, orice ar fi....tot atatea versuri si cuvinte...dar ma intrebi ce e dragostea din punctul meu de vedere...o sa'ti raspund e o pereche de pantofi....in care jucam rolul de romeo si julieta eu romeo si tu julieta... asta'i povestea a mea, a ta, a oricui...stelele care cad nu pierd, se duc spre un alt cer. Iubitule, ridica'ti privirea catre cerul instelat si alege o stea... si voi privi si eu si voi alege o stea, cea mai frumoasa, mai stralucitoare...pe tine. Iubi... ca 2 copii mici ne tinem de mana suntem inocenti, veseli, zambitori ... dragostea noastra pura...ne iubim chiar daca nu ne vorbim e suficient sa ne uitam in ochii nostri... pierdem timp inutil doar privindu'ne...numai tu....fara tine nu mai e nimeni langa mine in noaptea grea...ce sa iti mai zic?....astept clipele in care te pot lua in brate, iti pot saruta buzele, te pot simti aproape....capul sus, zambeste, fara regrete...


Iubeste-ma cand o merit cel mai putin, atunci am nevoie cel mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu