duminică, 27 februarie 2011

Juramant

Aburi de alcool mi se urca in creier, ma ametesc si ma amortesc. Ma simt inutila si slaba, te vreau langa mine. Privesc cu o plictiseala apasatoare, ma gandesc la dansul pervers al amintirilor mele. Vreau sa te strang in brate, sa iti ating pielea. Vreau sa te sarut, sa te aud.
Un sarut pe obraz...apoi pe buze...usor te intinzi pe gat, te joci cu multa tandrete. Iti simt respiratia calda pe pielea mea si te sarut inapoi. Mii de amintiri imi curg si te vreau si mai mult. Te apropii cu atat tandrete si cu atata joc, incat tresar. Imi prinzi gatul cu bratul tau puternic, ma protejezi. Mainile tale profane cauta un loc paradisiac pe care il vor gasi. Sufletul se imbina cu dorinta si placere. Fiecare gest imi e pura dragoste, tandrete o atingere de Midas magic.
Un singur legamant ceresc al sufletelor noastre si unul pamantesc legat de trupuri. Iubirea noastra necontenita se intalta in ceruri de mult apuse si le deschide. Suflete pereche ce se bucura, petrec ca s'au gasit...asa suntem noi. Ne iubim cu atata patos si cu atata dor incat....universul ni se pare marginit...in colturi sentimentele de ura.
Iubitule iti jur dragoste eterna. Jur sa fiu asa cum ar trebui sa fiu, o sa te inteleg si o sa te respect. Jur sa iti fiu alaturi la bine si la rau. Jur ca nu am sa te dejamagesc niciodata, cu voie...iar de va fi fara voie voi cere iertare. Jur ca iti voi fi fidela. Jur ca tot ce v'a fi al mei v'a fi si al tau. Jur sa te iubesc pana moartea ne v'a desparti si dupa.

Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu